Elektrické lehátko Silverfox Zian E3 202*72 cm | 77 kg | 2 barvy
Vysoce komfortní masážní stůl Silverfox Zian E3 je designově atraktivní a hodí se do každého moderního rehabilitačního centra, masážního salónu nebo wellness studia.
Elektrické lehátko disponuje třemi motory pro elektrické nastavení výšky, zádové opěrky a sklonu centrální části - sedací a nožní. Motory se ovládají pomocí ručního ovladače, který je součástí balení.
Konstrukce s kolečky umožňuje snadný přesun lehátka v místnosti.
Lehátko Zian E3 disponuje dvojitým systémem opěrek na ruce. Fixní opěrky široké 12 cm se nastavují pneumatickou pákou. Odnímatelné loketní opěrky široké 11 cm se flexibilně přizpůsobují poloze lehátka.
Elektrické fyzioterapeutické lehátko je vyrobeno z umělé kůže, která disponuje vysokou odolností a snadno se čistí.
Vlastnosti:
- 3 motory pro elektrické ovládání výšky, opěrky a střední části
- ruční ovladač
- otvor na obličej se zátkou
- odolné polstrování
- kolečka pro snadný přesun
Volitelné příslušenství:
Dodání
Elektrické fyzioterapeutické lehátko Silverfox Zian E3 je skladem u dodavatele. Zboží Vám dodáme ve složeném stavu - připraveno k použití přímo od výrobce. Doprava pro elektrická kosmetická a pedikérská křesla: 890 Kč. Platba je možná pouze předem bankovním převodem nebo kartou.
Jak čistit PU čalounění?
Při čištění umělé PU kůže se vyhněte silným chemikáliím, které by ji mohly poškodit nebo úplně zničit. Přípravky určené na pravou kůži se na PU nehodí, proto je určitě nepoužívejte. Pro běžnou údržbu Vám postačí navlhčený hadřík v čisté vodě, případně ve slabém roztoku mýdla. Hadřík nesmí pouštět barvu, ideální je bílý. Následně vysušte povrch čistým suchým hadříkem.
Upozornění:
K dezinfekci čalounění používejte zásadně certifikované produkty, a to v souladu s doporučením výrobce. Ideálně si jejich účinek vyzkoušejte nejprve na malé skryté ploše. Dezinfekci zásadně nanášejte hadříkem, ne sprejem a po použití dezinfekce přetřete povrch navlhčeným hadříkem, čímž odstraníte pozůstatky dezinfekčního prostředku. Následně osušte čistým suchým hadříkem. Nesprávné či časté používání dezinfekčních prostředků může mít negativní následky na trvanlivost a kvalitu čalounění, za které výrobce čalounění neručí. Jako alternativu doporučujeme použití jednorázových plachet.
Parametry produktu:
Konstrukce - materiál: | kovové |
---|---|
Konstrukce - typ: | pevné / stacionární, elektrické |
Délka: | 202 cm |
Šířka: | 72 cm |
Šířka s bočními opěrkami: | 94 cm |
Výška (nastavitelná):: | 55-88 cm |
Molitan: | 7 cm |
Nosnost: | 175 kg |
Hmotnost: | 77 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Vrácení a reklamace
Milí zákazníci, vážení podnikatelé, nejste spokojeni se zbožím, které jste si objednali, protože nesplňuje vaše představy, je nekompletní, nebo nefunguje? Chcete zboží reklamovat? Obraťte se na nás. Rádi vám pomůžeme a poradíme, co vše je potřeba udělat, aby vrácení zboží a reklamace proběhly rychle a jednoduše.
U nás je řešení reklamací stejně jednoduché jako nakupování!
Hned na úvod bychom rádi zdůraznili, že u nás mají podnikatelé stejná práva jako občané. Týká se to například délky záruční doby či odstoupení od smlouvy. V našem internetovém obchodě je prostě radost reklamovat.
JAK ŘEŠÍME VAŠE REKLAMACE?
VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNA DO 30 DNÍ
Každý zákazník má podle zákona nárok na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dní. My se však snažíme být k zákazníkům maximálně vstřícní. To znamená, že u nás nabízíme zákazníkům, kteří vracejí zboží nepoužívané, nepoškozené, nenošené a v originálním obalu lhůtu pro vrácení zboží bez udání důvodu až 30 dní.
Přestože při vrácení zboží v této lhůtě nejste povinen jako zákazník udávat důvod, můžete tak samozřejmě učinit. Pomůže nám do budoucna zkvalitňovat služby a předcházet reklamacím.
Prosím, vyberte si z níže uvedených možností, která se Vás týká a postupujte podle pokynů.
DOSTAL JSEM ZBOŽÍ, KTERÉ SE MI NELÍBÍ
Nakupování na internetu s sebou přináší mnoho výhod, ale i pár nevýhod. Jednou z nich je to, že zboží nevidíte v reálu, nemůžete si ho vyzkoušet a podobně. V případě obdržení zboží z našeho e-shopu, které jste si představovali jinak, máte následující možnosti.
- Zboží si vyzvedneme na vlastní náklady, což nás také řadí mezi top internetové obchody, následně vám jej vyměníme nebo vám vrátíme úhradu. V případě, že se jedná o nadrozměrné zboží, pomůžeme s jeho převzetím z pohodlí domova, avšak na náklady zákazníka. Cenu vám upřesní naše zákaznická podpora.
- Zboží zabalíte do původního obalu a pošlete ho na naši adresu s tím, že jej vyměníme nebo vám vrátíme úhradu.
Rádi bychom Vás upozornili na to, že odstoupení od smlouvy, tedy vrácení zboží, není možné například v případě, že bylo vyrobeno na míru nebo má porušený obal zajišťující hygieničnost a zdravotní nezávadnost. Pokud máte v tomto směru nějaké pochybnosti, kontaktujte nás e-mailem na adrese info@fabulo.cz nebo na telefonním čísle 277 277 941.
DOSTAL JSEM NĚCO JINÉHO, NEŽ JSEM SI OBJEDNAL
Neshoduje se obsah doručeného balíku se zbožím, které jste si objednali? Přestože se maximálně snažíme předcházet omylům při zpracovávání objednávek, stoprocentně se jim vyhnout nedá. Pokud se vám stane, že v balíku je produkt, který jste si neobjednali, neváhejte nás kontaktovat.
- Co nejdříve vám pošleme kurýra, aby vyzvedl nesprávně doručený produkt a zároveň vám původně objednaný produkt pošleme spolu s malým dárkem jako kompenzaci naší nepozornosti. V ideálním případě si nechtěné zboží připravte do původního obalu, aby jej mohl kurýr bezpečně vrátit do našeho skladu.
- Samozřejmě je zde i možnost, že vám vrátíme peníze, popřípadě se dohodneme na jiném vyhovujícím řešení. Stačí, když nám zboží pošlete, nebo si ho vyzvedneme my.
DOSTAL JSEM POŠKOZENÉ ZBOŽÍ
Pokud jste v balíku našli poškozené zboží nebo je zásilka nekompletní, doporučujeme vám, abyste nás co nejdříve kontaktovali.
- V případě poškozeného zboží zajistíme jeho vyzvednutí v naší režii a vyměníme ho za nepoškozené, takže si ho budete moci brzy naplno užívat.
- Druhá možnost spočívá ve vyzvednutí poškozeného zboží kurýrem z pohodlí Vašeho domova s následným vrácením peněz.
- Jelikož se snažíme maximálně vycházet svým zákazníkům vstříc, jsme otevřeni i alternativním řešením výměny zboží či reklamace podle Vašich představ.
DOSTAL JSEM ZBOŽÍ S POŠKOZENÝM OBALEM PRODUKTU, ALE ZBOŽÍ JE V POŘÁDKU
Pokud jste si zboží objednali pro sebe, poškozený obal pro Vás nepředstavuje problém. Jiné je, když jste zboží objednali jako dárek, a tudíž je důležité darovat ho v původním obalu. V případě, že zboží je v pořádku, ale obal disponuje známkami poškození, máte na výběr tyto alternativy.
- Kontaktujte nás e-mailem na adrese info@fabulo.cz nebo na telefonním čísle 277 277 941. Pokud je to možné, zajistíme vám doručení nepoškozeného náhradního obalu, ve kterém můžete produkt darovat.
- Zboží i s obalem si od Vás vyzvedneme a vyměníme vám ho za nepoškozené.
- Zboží si od Vás vyzvedneme a vrátíme vám peníze. Samozřejmě, zboží nám můžete poslat i Vy.
- Uděláme vše pro to, abychom uspokojili Váš požadavek a rádi vyhovíme i jinému řešení, pokud to bude v našich silách.
DOSTAL JSEM ZBOŽÍ V POŠKOZENÉM PŘEPRAVNÍM OBALU A BOJÍM SE HO VYBALIT
Pokud vám byl balík doručen v poškozeném přepravním obalu, doporučujeme vám, abyste ho otevřeli a zjistili, v jakém stavu je objednané zboží. Pokud máte obavy, jednoduše nás kontaktujte.
Samozřejmě je zde i možnost, že zboží v poškozeném přepravním obalu od Vás převezmeme a vyměníme ho za nepoškozené, popřípadě vám vrátíme peníze, nebo se společně dohodneme na jiném postupu.
REKLAMACE ZBOŽÍ V ZÁRUCE
Na zakoupené zboží se podle zákona zpravidla vztahuje záruka 2 roky (u některých vybraných značek a produktů je to 3 až 10 let). Pokud se vám během tohoto období stane, že se zboží porouchá nebo je nefunkční, máte právo ho reklamovat. Na vyřešení reklamace máme 30 dní, ale vždy se snažíme vyřešit ji co nejdříve, abyste si mohli reklamované zboží opět užívat.
Neodmyslitelnou součástí každé reklamace je reklamační formulář. Žádáme Vás, abyste jeho vyplnění věnovali patřičnou pozornost.
ZBOŽÍ JE POŠKOZENÉ, NEBO NEFUNKČNÍ
Děláme maximum proto, abychom vám nabízeli kvalitní zboží, které vám bude sloužit dlouhé období. Přesto se může stát, že během dvouleté záruky se poničí. Nejlépe uděláte, když nás budete kontaktovat a domluvíme se, co dál.
- V některých situacích totiž stačí zaslání e-mailu nebo poskytnutí telefonického poradenství z naší strany o správném používání vámi zakoupeného zboží.
- Často se stává, že za nefunkčností zboží je chybějící nebo poškozený díl, který vám promptně zašleme.
- V případě složitějších reklamací zboží na vlastní náklady vyzvedneme a bude podrobeno důkladnější analýze. Na základě ní zboží upravíme nebo vyměníme za nové.
ZBOŽÍ JE OPOTŘEBOVANÉ
Objednali jste si například lehátko s čalouněním, které se loupe, popřípadě vydává zvláštní zvuky? Vyfoťte ho nebo natočte na video a zašlete nám ho na e-mail. Dohodneme se na dalším postupu a uděláme vše pro Vaši spokojenost.
POZÁRUČNÍ SERVIS
Pozáručním reklamacím, tedy reklamacím zboží po uplynutí záruční doby 2 roky, se věnujeme stejně pozorně jako těm záručním. Vždy se snažíme pozáruční servis vyřešit ke spokojenosti zákazníka. Rádi poradíme s opravou nebo výměnou náhradního dílu. S důvěrou se prosím obraťte na náš zákaznický servis.
V případě potřeby si, prosím, přečtěte Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu Fabulo.cz.
