U nás to prodejem masážního stolu nekončí, postaráme se o vás i po koupi lehátka.
Zakládáme si na kvalitě a péči o zákazníka, proto poskytujeme navíc také servis během i po uplynutí záruční doby na naše značkové masážní stoly. Disponujeme dostatečným množstvím náhradních dílů a jsme tak vždy připraveni k potřebným servisním úkonům.
"Neskrýváme se za velké zahraniční jméno. Jsme lokální prodejce, který váš problém řeší ihned a zároveň tak předejde problému s nedostupností nebo úplnou absencí náhradních dílů i po letech od zakoupení lehátka. V případě našich značkových stolů dokážeme servis vyřešit skutečně promptně, jelikož disponujeme náhradními díly a výměnu dokážeme provést přímo v našich servisních prostorech."
I při vysoké kvalitě u nás zakoupených lehátek a pečlivém výběru materiálů a kompozitů, ze kterých jsou zhotoveny, jednoduše může nastat po jejich dennodenním používání situace, kdy bude lehátko potřebovat pomoc - opravit, přečalounit, doplnit chybějící díl či vyměnit poškozenou část. Po určité době používání a namáhání je servis přirozenou součástí, přestože se o své lehátko staráte ukázkově a podle návodu na údržbu. Kdykoli je třeba ošetřit váš masážní stůl, ať už během nebo po uplynutí záruční doby, obraťte se na nás s důvěrou. Kontaktovat můžete naše pracovníky zákaznické podpory.
Garance nerozbitného lehátka
Koupili jste si už přes e-shop masážní stůl, který se vám poškodil, přelomila se překližka, vylomily se nohy a prodejce odmítl provést servis s tvrzením jednobodového a nesprávného zatížení lehátka? U nás byste takovou situaci hledali zbytečně, jelikož díky našim dlouholetým zkušenostem v oboru víme, jak probíhá masáž, jak zatěžuje lehátko pacient loktem nebo kolenem během otáčení se nebo masér během masáže a polohování pacienta.
Všechny masážní lehátka od nás takovým náporům odolají, nemusíte mít obavy. Jsou předimenzované a mají vysokou nosnost, díky které můžete klidně masírovat a váš pacient se bude cítit bezpečně. V opravdu vzácných případech se může objevit materiálová vada, je však naší zodpovědností chybu opravit a odstranit. V případě prolomení překližky nebo vylomení nohy při masáži či jiné terapii během záruční doby neřešíme původ poškození. Lehátko co nejrychleji opravíme.
Zátěžový test konstrukce masážního stolu Habys (1500 kg)
Služba „Náhradní lehátko během servisu“
Máte poškozené lehátko, ale nemůžete si dovolit být 30 dní bez něj? Máme pro vás řešení! Díky službě „Náhradní lehátko během servisu“ vám můžeme nabídnout dočasnou náhradu vašeho masážního lehátka, abyste nemuseli ani na jeden den přerušit svou práci.
Služba je dostupná pro všechny odborníky, ne pouze pro naše zákazníky.
Jako náhradní lehátka nabízíme skládací lehátka značky Fabulo nebo Tandem. Nabídnutá náhrada závisí na jejich aktuální dostupnosti. Náhrada v podobě skládacího lehátka platí také v případě zakoupení elektrického lehátka.
Poplatek za výpůjčku lehátka je v případě, pokud máte u nás zakoupenou službu „Náhradní lehátko během servisu“ v hodnotě 99 Kč, jedná se o zapůjčení lehátka po celou dobu opravy vašeho lehátka zdarma, vypůjčení zdarma platí pouze po dobu trvání záruční doby u nás koupeného servisovaného lehátka. Pro ty, kteří si službu při nákupu servisovaného lehátka nezakoupili, je zapůjčení náhradního lehátka zpoplatněno částkou 120 Kč za každý započatý kalendářní den.
Pokud byste si chtěli půjčit lehátko bez servisu, je to také možné, poplatek za vypůjčení je v tomto případě 370 Kč za každý započatý kalendářní den.
Při zapůjčení je potřeba uhradit vratnou kauci ve výši 2 500 Kč, záloha vám bude vrácena do 3 dnů od vrácení lehátka. V případě dalších poplatků, jakými jsou výpůjčka lehátka nebo poštovné, bude výše těchto poplatků odečtena z kauce.
Doprava zapůjčeného lehátka k vám i od vás je zdarma, v případě zakoupení služby při koupi lehátka. Doprava lehátka bez předplacené služby je zpoplatněna běžnou sazbou kurýrní společnosti 99 Kč k vám a 99 Kč zpět k nám. Cena dopravy bude odečtena z vratné kauce. Zapůjčené lehátko musí být vráceno v původním přepravním obalu, ve kterém bylo doručeno.