Otvor na prsa HABYS® 6 barev
Kód produktu: HABOTVPRS/V33 HABOTVPRS/V22 Zvolte variantu

Otvor na prsa HABYS® 6 barev

Kód produktu: HABOTVPRS/V33 HABOTVPRS/V22 Zvolte variantu

Otvor na prsa HABYS® umožňuje přizpůsobit masážní stůl pro klientky s velkými prsy a pro ženy po plastické operaci.

Detailní informace

Barva
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do
Skladem (dod. do 24h) 1 ks Výroba na míru (týden) Zvolte variantu
4.4.2025 14.4.2025 Zvolte variantu
2 240 Kč 1 851 Kč bez DPH

Garance nejlepší ceny

Otvor na prsa HABYS® 6 barev

Otvor umožňuje uvolnit zádové svaly při ležení na břiše, a tím i správné vyrovnání páteře. Zároveň pomáhá klientovi zaujmout správnou polohu, čímž se usnadňuje správné provádění masáže. Zlepšuje se efektivita a zvyšuje se účinnost samotné masáže při zvýšeném pohodlí klienta.

Rozměry: 60 x 60 x 6 cm

Rozměry otvoru: 50 x 17 x 6 cm

Výroba a dodání

Otvor na prsa HABYS® v béžové barvě máme skladem a můžeme ho dodat ihned! 

Ostatní barvy jsou vyráběny na zakázku. Dodací lhůta daná výrobcem je cca 7-10 pracovních dní. Požadujeme platbu předem v celkové výši objednávky.

V případě, že máte zájem o větší množství, kontaktujte nás na info@fabulo.cz a vypracujeme Vám cenovou nabídku.

Poznámka: Masážní lehátko na obrázku není součástí výrobku. Spotřebitel nemůže odstoupit od kupní smlouvy, jejímž předmětem je prodej zboží, které je vyrobeno na zakázku. Vrácení zboží do 14 dní akceptujeme pouze v případě Habys otvoru v béžové  barvě.

Parametry produktu:

Rozměry: 60 x 60 x 6 cm
Produkt naleznete v této kategorii
Doplňky k masážním stolům
Zveřejněné recenze ověřujeme. Recenzi k obchodu nebo produktu může vložit pouze zákazník, který u nás nakoupil.
5
JK Avatar autora | 2.8.2023
SUPER
5
ZC Avatar autora | 6.1.2023
Super, zákaznice si chválí
5
T Avatar autora | 25.11.2022
Mohu doporučit. Objednal jsem pro pohodlí klientek, které mají větší poprsí a všechny si to chválí. Je to lehké, dobře se s tím manipuluje. Koženkovy povrch se dobře udržuje. Cena by mohla být nižší, takovou hodnotu to nemá.
5
3x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:

Zveřejněné recenze ověřujeme. Recenzi k obchodu nebo produktu může vložit pouze zákazník, který u nás nakoupil.
5
JK Avatar autora | 2.8.2023
SUPER
5
ZC Avatar autora | 6.1.2023
Super, zákaznice si chválí
5
T Avatar autora | 25.11.2022
Mohu doporučit. Objednal jsem pro pohodlí klientek, které mají větší poprsí a všechny si to chválí. Je to lehké, dobře se s tím manipuluje. Koženkovy povrch se dobře udržuje. Cena by mohla být nižší, takovou hodnotu to nemá.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Vrácení a reklamace

Vrácení a reklamace

Milí zákazníci, vážení podnikatelé, nejste spokojeni se zbožím, které jste si objednali, protože nesplňuje vaše představy, je nekompletní, nebo nefunguje? Chcete zboží reklamovat? Obraťte se na nás. Rádi vám pomůžeme a poradíme, co vše je potřeba udělat, aby vrácení zboží a reklamace proběhly rychle a jednoduše.

U nás je řešení reklamací stejně jednoduché jako nakupování!

Hned na úvod bychom rádi zdůraznili, že u nás mají podnikatelé stejná práva jako občané. Týká se to například délky záruční doby či odstoupení od smlouvy. V našem internetovém obchodě je prostě radost reklamovat.

JAK ŘEŠÍME VAŠE REKLAMACE?

VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNA DO 30 DNÍ

Každý zákazník má podle zákona nárok na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dní. My se však snažíme být k zákazníkům maximálně vstřícní. To znamená, že u nás nabízíme zákazníkům, kteří vracejí zboží nepoužívané, nepoškozené, nenošené a v originálním obalu lhůtu pro vrácení zboží bez udání důvodu až 30 dní.

Přestože při vrácení zboží v této lhůtě nejste povinen jako zákazník udávat důvod, můžete tak samozřejmě učinit. Pomůže nám do budoucna zkvalitňovat služby a předcházet reklamacím.

Prosím, vyberte si z níže uvedených možností, která se Vás týká a postupujte podle pokynů.

DOSTAL JSEM ZBOŽÍ, KTERÉ SE MI NELÍBÍ

Nakupování na internetu s sebou přináší mnoho výhod, ale i pár nevýhod. Jednou z nich je to, že zboží nevidíte v reálu, nemůžete si ho vyzkoušet a podobně. V případě obdržení zboží z našeho e-shopu, které jste si představovali jinak, máte následující možnosti.

  • Zboží si vyzvedneme na vlastní náklady, což nás také řadí mezi top internetové obchody, následně vám jej vyměníme nebo vám vrátíme úhradu. V případě, že se jedná o nadrozměrné zboží, pomůžeme s jeho převzetím z pohodlí domova, avšak na náklady zákazníka. Cenu vám upřesní naše zákaznická podpora.
  • Zboží zabalíte do původního obalu a pošlete ho na naši adresu s tím, že jej vyměníme nebo vám vrátíme úhradu.

Rádi bychom Vás upozornili na to, že odstoupení od smlouvy, tedy vrácení zboží, není možné například v případě, že bylo vyrobeno na míru nebo má porušený obal zajišťující hygieničnost a zdravotní nezávadnost. Pokud máte v tomto směru nějaké pochybnosti, kontaktujte nás e-mailem na adrese info@fabulo.cz nebo na telefonním čísle 277 277 941.

DOSTAL JSEM NĚCO JINÉHO, NEŽ JSEM SI OBJEDNAL

Neshoduje se obsah doručeného balíku se zbožím, které jste si objednali? Přestože se maximálně snažíme předcházet omylům při zpracovávání objednávek, stoprocentně se jim vyhnout nedá. Pokud se vám stane, že v balíku je produkt, který jste si neobjednali, neváhejte nás kontaktovat.

  • Co nejdříve vám pošleme kurýra, aby vyzvedl nesprávně doručený produkt a zároveň vám původně objednaný produkt pošleme spolu s malým dárkem jako kompenzaci naší nepozornosti. V ideálním případě si nechtěné zboží připravte do původního obalu, aby jej mohl kurýr bezpečně vrátit do našeho skladu.
  • Samozřejmě je zde i možnost, že vám vrátíme peníze, popřípadě se dohodneme na jiném vyhovujícím řešení. Stačí, když nám zboží pošlete, nebo si ho vyzvedneme my.

DOSTAL JSEM POŠKOZENÉ ZBOŽÍ

Pokud jste v balíku našli poškozené zboží nebo je zásilka nekompletní, doporučujeme vám, abyste nás co nejdříve kontaktovali.

  • V případě poškozeného zboží zajistíme jeho vyzvednutí v naší režii a vyměníme ho za nepoškozené, takže si ho budete moci brzy naplno užívat.
  • Druhá možnost spočívá ve vyzvednutí poškozeného zboží kurýrem z pohodlí Vašeho domova s následným vrácením peněz.
  • Jelikož se snažíme maximálně vycházet svým zákazníkům vstříc, jsme otevřeni i alternativním řešením výměny zboží či reklamace podle Vašich představ.

DOSTAL JSEM ZBOŽÍ S POŠKOZENÝM OBALEM PRODUKTU, ALE ZBOŽÍ JE V POŘÁDKU

Pokud jste si zboží objednali pro sebe, poškozený obal pro Vás nepředstavuje problém. Jiné je, když jste zboží objednali jako dárek, a tudíž je důležité darovat ho v původním obalu. V případě, že zboží je v pořádku, ale obal disponuje známkami poškození, máte na výběr tyto alternativy.

  • Kontaktujte nás e-mailem na adrese info@fabulo.cz nebo na telefonním čísle 277 277 941. Pokud je to možné, zajistíme vám doručení nepoškozeného náhradního obalu, ve kterém můžete produkt darovat.
  • Zboží i s obalem si od Vás vyzvedneme a vyměníme vám ho za nepoškozené.
  • Zboží si od Vás vyzvedneme a vrátíme vám peníze. Samozřejmě, zboží nám můžete poslat i Vy.
  • Uděláme vše pro to, abychom uspokojili Váš požadavek a rádi vyhovíme i jinému řešení, pokud to bude v našich silách.

DOSTAL JSEM ZBOŽÍ V POŠKOZENÉM PŘEPRAVNÍM OBALU A BOJÍM SE HO VYBALIT

Pokud vám byl balík doručen v poškozeném přepravním obalu, doporučujeme vám, abyste ho otevřeli a zjistili, v jakém stavu je objednané zboží. Pokud máte obavy, jednoduše nás kontaktujte.

Samozřejmě je zde i možnost, že zboží v poškozeném přepravním obalu od Vás převezmeme a vyměníme ho za nepoškozené, popřípadě vám vrátíme peníze, nebo se společně dohodneme na jiném postupu.

REKLAMACE ZBOŽÍ V ZÁRUCE

Na zakoupené zboží se podle zákona zpravidla vztahuje záruka 2 roky (u některých vybraných značek a produktů je to 3 až 10 let). Pokud se vám během tohoto období stane, že se zboží porouchá nebo je nefunkční, máte právo ho reklamovat. Na vyřešení reklamace máme 30 dní, ale vždy se snažíme vyřešit ji co nejdříve, abyste si mohli reklamované zboží opět užívat.

Neodmyslitelnou součástí každé reklamace je reklamační formulář. Žádáme Vás, abyste jeho vyplnění věnovali patřičnou pozornost.

ZBOŽÍ JE POŠKOZENÉ, NEBO NEFUNKČNÍ

Děláme maximum proto, abychom vám nabízeli kvalitní zboží, které vám bude sloužit dlouhé období. Přesto se může stát, že během dvouleté záruky se poničí. Nejlépe uděláte, když nás budete kontaktovat a domluvíme se, co dál.

  • V některých situacích totiž stačí zaslání e-mailu nebo poskytnutí telefonického poradenství z naší strany o správném používání vámi zakoupeného zboží.
  • Často se stává, že za nefunkčností zboží je chybějící nebo poškozený díl, který vám promptně zašleme.
  • V případě složitějších reklamací zboží na vlastní náklady vyzvedneme a bude podrobeno důkladnější analýze. Na základě ní zboží upravíme nebo vyměníme za nové.

ZBOŽÍ JE OPOTŘEBOVANÉ

Objednali jste si například lehátko s čalouněním, které se loupe, popřípadě vydává zvláštní zvuky? Vyfoťte ho nebo natočte na video a zašlete nám ho na e-mail. Dohodneme se na dalším postupu a uděláme vše pro Vaši spokojenost.

POZÁRUČNÍ SERVIS

Pozáručním reklamacím, tedy reklamacím zboží po uplynutí záruční doby 2 roky, se věnujeme stejně pozorně jako těm záručním. Vždy se snažíme pozáruční servis vyřešit ke spokojenosti zákazníka. Rádi poradíme s opravou nebo výměnou náhradního dílu. S důvěrou se prosím obraťte na náš zákaznický servis.

V případě potřeby si, prosím, přečtěte Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu Fabulo.cz.

Doprava a platba

Doprava a platba

  • Doprava nad 1 990 Kč ZDARMA
  • Okamžité odeslání více než 90 % produktů skladem
  • Vrácení zboží do 30 dnů, vyzvednutí při vrácení zdarma

Doprava

Fabulo - Výdejní místo - PacketaVýdejní místo - Packetazdarma více ›

Dodání zboží na zvolené výdejní místo Z-Point nebo do Z-boxu společnosti Zasilkovna. Tento způsob dopravy je možný pouze pro zásilky do 5 kg.

Balíček je na výdejním místě uložen po dobu 7 dnů, v případě Z-boxu jsou to 2 dny s možností prodloužení o 1 den. Pokud si v této lhůtě zásilku nepřevezmete, objednávka se vrátí zpět do našeho skladu.

O stavu zásilky Vás budeme pravidelně informovat jak prostřednictvím e-mailů (s prvním e-mailem dostanete i trasovací číslo, které můžete kdykoliv použít na kontrolu stavu zásilky na www.zasilkovna.cz), tak pomocí SMS, a už i prostřednictvím mobilní aplikace Zásilkovna.

Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, obdržíte e-mailem i SMS kód k vyzvednutí. Balíček si můžete rozbalit ihned na výdejním místě a případně ho vrátit zpět, pokud Vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje.

Zákaznickou podporu Zásilkovna zastihnete na tel. čísle +420 216 216 516 v pracovní dny od 8:00 do 18:00. V případě jakýchkoliv dotazů ohledně Vaší zásilky se, prosím, obraťte na naši zákaznickou podporu na tel. čísle 277 277 941.

Fabulo - Výdejní místo - DPD pickupVýdejní místo - DPD PickUpzdarmavíce ›

Dodání zboží na zvolené výdejní místo společnosti DPD. Využijte doručení do odběrného místa Pickup a balík si můžete vyzvednout v čase, který Vám vyhovuje.

Tento způsob dopravy je možný pouze pro zásilky do 20 kg. Těžší zásilky Vám můžeme dodat pouze na Vaši adresu, vyberte si ze seznamu možnost: Kurýr DPD.

Uložení zásilky v odběrném místě Pickup5 kalendářních dnů, v samoobslužném boxu Pickup Station 3 kalendářní dny. Při doručení balíku do odběrného místa Pickup obdržíte SMS s informací, kdy si můžete balík vyzvednout. Zákaznickou podporu DPD zastihnete na tel. čísle 225 373 373. V případě jakýchkoliv dotazů ohledně vaší zásilky se, prosím, obraťte na naši zákaznickou podporu na tel. čísle 277 277 941.

Fabulo - Doprava DPDDoručení na adresu - Kurýr DPDzdarmavíce ›

Dodání zboží prostřednictvím kurýra společnosti DPD. V den vyzvednutí balíku kurýrem DPD posíláme informaci o doručení zásilky e-mailem a přes SMS. Pokud Vám termín doručení nevyhovuje, několika klepnutími snadno změníte den nebo adresu doručení.

Zásilku si můžete přesměrovat také do sítě odběrných míst DPD pickup, kde na Vás zásilka počká až 5 kalendářních dnů.

U nás žádné celodenní čekání na dodání zásilky! V den doručení zásilky obdržíte SMS upřesňující hodinový interval, ve kterém Vám bude zásilka doručena.

Kurýrovi můžete uhradit platbu za dobírku v hotovosti, nebo platební kartou. Zákaznickou podporu DPD zastihnete na tel. čísle 225 373 373. V případě jakýchkoliv dotazů ohledně Vaší zásilky se, prosím, obraťte na naši zákaznickou podporu na tel. čísle 277 277 941.

Fabulo - Doprava ToptransDoručení na adresu - Kurýr Toptrans890 Kčvíce ›

Dodání nadrozměrného zboží prostřednictvím kurýra společnosti Toptrans. Přeprava nadrozměrného nebo příliš těžkého zboží, které nesplňuje podmínky standardní balíkové přepravy (např. pevná, kosmetická a elektrická lehátka). Pokud jste si objednali lehátko i příslušenství, platíte poštovné pouze za lehátko.

Zákaznickou podporu Toptrans zastihnete na tel. čísle +36 24 506 700. V případě jakýchkoliv dotazů ohledně vaší zásilky se, prosím, obraťte na naši zákaznickou podporu na tel. čísle 277 277 941.

Dostupnost a délka dodání

Výrobky nabízené na stránce Fabulo.cz se Vám snažíme dodat za co nejkratší dobu a nejnižší náklady!
Orientační dobu dodání zboží najdetecpodle dostupnosti u jednotlivého zboží:

Dostupnost Doba dodání
Skladem do 24h / 48 h Objednané do 11:00 expedujeme tentýž den s dodáním následující pracovní den nebo do 48 hodin.
Skladem u dodavatele 4 dny / týden / ... Expedujeme přímo od výrobce a dodání trvá obvykle 4-5 pracovních dní nebo dle popisu.
Výroba na míru (Týden) / 2 týdny / ... Produkty se vyrábějí obvykle na míru, dle požadavků zákazníka, proto je čekací doba delší o výrobní čas (dle popisu). Po vyhotovení je zboží dodáno za nejkratší možný čas (obvykle 2-3 prac. dny).
Na cestě od dodavatele Expedujeme ihned po naskladnění. Zboží je obvykle na cestě od dodavatele a bude dostupné v nejbližších dnech. Pro nezávaznou rezervaci zboží můžete udělat předobjednávku. Před odesláním zboží Vás budeme kontaktovat, abyste potvrdili Vaši objednávku.

PLATBY

Bankovní převodBankovní převodzdarmavíce ›

Zboží zaplatíte předem bankovním převodem. Po odeslání objednávky se Vám zobrazí podklady pro bankovní převod, které Vám budou odeslány i do e-mailu. Expedice zboží se uskuteční až po připsání úhrady na náš účet. Zpracování objednávky může trvat déle z důvodu čekání na úhradu. Převody mezi bankami mohou trvat 24 až 48 hodin.

Online bankovní převodOnline bankovní převodzdarmavíce ›

Rychlý převod peněz z vybraných bank. Vybrat si můžete z následujících bank: Česká spořitelna, Komerční banka, ČSOB a mnoho dalších. Platba se připíše ihned a zboží zasíláme obratem.

Platba kartouPlatba kartouzdarmavíce ›

Okamžitá platba přes platební bránu GoPay. Můžete platit následujícími kartami: Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro. Platba se připíše ihned a zboží zasíláme obratem.

Google PayGoogle Payzdarmavíce ›

Okamžitá platba přes elektronickou peněženku Google Pay. S Peněženkou Google můžete platit za zboží nebo služby pomocí svého telefonu. Platba se připíše ihned a zboží zasíláme obratem.

Apple PayApple Payzdarmavíce ›

Okamžitá platba přes Apple Pay. Apple Pay je služba, která Vám umožňuje provést platbu přes Váš iPhone, Apple Watch nebo iPad. Platba se připíše ihned a zboží zasíláme obratem.

PayPalPayPalzdarmavíce ›

Bezpečná platba přes platební bránu PayPal. Platba se připíše ihned a zboží zasíláme obratem.

DobierkaDobírka35 Kčvíce ›

Zboží zaplatíte při převzetí v hotovosti nebo kartou kurýrovi.
(V případě objednávky produktu vyrobeného na zakázku si vyberte bankovní převod).

Zveřejněné recenze ověřujeme. Recenzi k obchodu nebo produktu může vložit pouze zákazník, který u nás nakoupil.
ŠU Avatar autora Štěpán Ucekaj | 2.4.2025
Vše proběhlo ke spokojenosti. Spolehlivý obchod.
JS Avatar autora Josef Svoboda | 31.3.2025
4
AJ Avatar autora Adam Janecek | 31.3.2025
Ano jsem velmi spokojen, jen doručovací doba byla ne 24 hodin jak bylo původně slíbeno. Masážní stůl jsem objednávala ve středu a přišel pruští týden v úterý.🙏
PC Avatar autora Petra Chmelařová | 30.3.2025
Ano